آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو

5 ویژگی آرایشگر موفق مردانه

با شرکت در کلاس آموزش آرایشگری مردانه می توانید جواز ورود به این حرفه را دریافت کنید. این مدرک نشان می دهد که دوره های لازم را در یک آموزشگاه آرایش مردانه گذرانده اید ولی این برگه کاغذی نمی توان تضمین کننده موفقیت تان باشد. برای اینکه یک آرایشگر مردانه موفق شوید باید شخصیت خاصی داشته باشید و به حرفه آرایشی و پیرایش علاقه داشته باشید. اگر هدف فقط کسب درآمد باشد، روی این حرفه حساب نکنید. آرایشگاه های مردانه حرفه ای پول پار می کنند زیرا عاشق کارشان هستند. در این مطلب رازهای ناگفته آرایشگرهای موفق را افشا می کنیم.

1- آرایشگر خوب درخواست مشتری را اجرا نمی کنند!

یک آرایشگر مردانه موفق اطلاعات زیادی در مورد کوتاه کردن و فرم دهی مو دارد. در کلاس های آرایشگری اصول چهره شناسی، فرم صورت، سبک شناسی موها و دیگر موارد تخصصی آموزش داده می شود. یک آرایشگر حرفه ای به طور خودکار با نگاه کردن به چهره شخص می تواند در مورد نوع کوتاهی مو بر اساس فرم صورت پیشنهادات جالبی داشته باشد. در بسیاری از موارد مشتری ها تنها از روی ژورنال های مد یا ترند موی سال، تصمیم به کوتاهی مو به سبک خاصی می گیرند. یک حرفه ای نباید هر درخواستی را اجرا کند. دانش و قضاوت حرفه ای در مورد مدل مو و خواسته مشتری دو امر جداگانه هستند. آرایشگرهای حرفه ای پیشنهادات حرفه ای تری ارائه می دهند و نظر مشتری را تحت تاثیر قرار می دهند.

2-آرایشگر مردانه موفق همه کاری انجام می دهد

یک آرایشگر حرفه ای از کار خود لذت می برد و به آن افتخار می کند. این فرد مشتری مدار است و با احترام به مشتری همه نوع خدمات آرایشی و پیرایشی را انجام می دهد. در بسیاری از موارد افراد برای نظافت و انجام امور بهداشتی به آرایشگاه مراجعه می کنند. از کوتاهی مو تا حذف موهای زائد همگی در حیطه کاری آرایشگر است.

آموزشگاه آرایشگری مردانه

3- آرایشگر مردانه موفق یک شنونده خوش ذوق است

آرایشگرها از گوش دادن به حرف های مشتری لذت می برند. حرفه ای های این رشته ابتکارات زیادی در خلق زیبایی دارند و از اینکه در خدمت مشتری هستند احساس خوبی دارند. این افراد برای پشت میزنشینی خلق نشده اند. آنها عاشق کار کردن و تلاش دائمی هستند و یک استعداد ذاتی برای ارتباط با مشتری دارند. در وقاع مشتری ها ترجیح می دهند از دل مشغولی های خود با آرایشگرشان صحبت کنند و او در کمال ادب و احترام به آنها گوش می دهد.

4-آرایشگر مردانه موفق خلاقیت کپی نمی زند

آرایشگر حرفه ای مردانه بسیار سخت کوش است و شبک و استایل خود را دارد. در آموزشگاه مردانه اصول و تکنیک های آرایشگری، کوتاهی مو، گریم و …. آموزش داده می شود اما اینها تنها زیربنای اولیه کار هستند. آرایشگرهای حرفه ای بسیار خلاق هستند و از قریحه ذاتی خود برای خلق آثاری نواروانه استفاده می کنند. دنیای مد و فشن مرهون افراد خوش ذوق و خلاق در حیطه آرایشگری و فرم دهی موی سر و صورت است. آرایشگران حرفه ای وقتی آزادانه از خلاقیت خود استفاده می کنند، استایل مردانه را تحت تاثیر قرار می دهند.

5-آرایشگر مردانه موفق متعهد و منظم است

تجهیزات کوتاه کردن مو، لوسیون ها، پاک کننده های پوست، شامپوها و هر وسیله ای که در یک آرایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد باید از بهترین نوع باشد. بدون تردید در یک آرایشگاه ارزان قیمت نمی توانید محصولات با کیفیت را پیدا کنید. یک آرایشگر حرفه ای به مشتری وفدار است و همیشه بهترین پیشنهادها را ارائه می دهد. او در این زمینه دانش و مهارت زیادی دارد و به خوبی با آخرین محصولات آرایشی روز دنیا آشنایی دارد. علاوخ بر جدیدترین مدل های روز کوتاهی مو و استفاده از لوازم مصرفی با کیفیت، نظافت آرایشگاه نیز اهمیت دارد. آرایشگر حرفه ای برای مشتری احترام قائل است و منتظر بازرس بهداشت نیست.

منبع

اشتراک گذاری

آخرین مطالب سایت

آقایان با ریش صورت مردانه و پر جذبه ای پیدا می کنند. موی صورت نشان می دهد که دیگر پسر بچه ای کم سن و سال نیستید و به نوعی ظاهر مردانه پیدا می کنید. برای داشتن یک صورت گیرا و خوش فرم نیازی به داشتن ریش های بلند و پر پشت نیست. با ته ریش مناسب فرم صورت به مراتب با وقارتر به نظر می رسید. ته ریش مردانه نشانه بالغ بودن، جذبه و متانت مردانه است. حتی یک ته ریش ساده نیز صورت را عضلانی تر نشان می دهد. برای اینکه صورتی زیبا و خوش فرم داشته باشید موهای صورت را مرتب کنید.

نظم دادن به ته ریش مردانه

آیا تصور می کنید همین که موهای صورت را کوتاه کرده اید، یک ته ریش استثنایی دارید؟ خیر کوتاه کردن ریش بلند تازه شروع پروسه نگهداری از ته ریش های فوق العاده جذاب است. برای داشتن استایل جذاب مردانه باید ریش ها را مرتب نگهدارید و روی نگهداری از آن وقت یگذارید. همه موهای صورت را نباید حفظ کنید لازم است تا برخی از قسمت های صورت کامل تمیز شود و تنها همان قسمت های مورد نظر، فرم داده شوند.

نگهداری از ته ریش مردانه

تراشیدن موهای اضافی

آرایشگر حرفه ای می داند چگونه ته ریش را تنظیم کند. معمولا خط ریش ها با توجه ها به فرم صورت مشخص می شود. همین موهای یکی دو سانتی، صورت را پرتر و عضلانی تر نشان می دهد. تراشیدن موهای زیر چانه با موزر یکی از ساده ترین راه های نظم داده به فرم ریش هاست. محدوده صورت و گردن را جدا کنید. هر 2 تا 4 روز یکبار با توجه به رشد ریش ها، آن ها را کوتاه کنید. اما مهم ترین نکته تراشید موهای روی گونه هاست. صورت بعضی از آقایان دارای موهای پراکنده در روی گونه ها، زیر گردن و تا بناگوش است. تراشیدن موهای اضافی اولین کاری است که ته ریش مردانه را مرتب و شکیل نشان می دهد. بعد از شش تیغه کردن موهای روی گونه، دقت کنید دو طرف صورت قرینه باشد.

ته ریش مردانه با سبیل

واقعیت اینست که بدون سبیل هم می توان ته ریش مردانه خوبی را طراحی کرد. اما اغلب آقایان ترجیح می دهد سبیل ها را به همراه ریش های کوتاه شده، نگه دارند. برای اینکه مرتب به نظر برسید از آرایشگرتان بخواهید سبیل ها را برای تان مرتب کند. برای کوتاه کردن سبیل همیشه از قیچی استفاده می شود. موهای اضافه سبیل را کوتاه کنید تا بتوانید همراه با ریش ها به ان شکل دهید. معمولا بلندی سبیل به اندازه ته ریش است و هر دو به یک میزان کوتاه می شوند. داشتن ریش های بلند و شلخته مناسب استایل مردانه نیست. اگر وقت رسیدگی به ته ریش را ندارید، بهتر است ان را کامل بتراشید. موهای صورت آقایان خیلی زود رشد می کند و طراحی ریش ها را به هم می زند. هیچ چیز بدتر از این نیست که ته ریش ها بلند شوند و روی گونه ها و گردن هم موهای زاید و کوتاه و بلند روییده باشد.

برای اینکه فرم صورت مناسب دیده شود علاوه بر ریش ها باید به وضعیت موی سر هم توجه کنید. موهای خود را اصلاح کنید تا طراحی ریش بهتر دیده شود.

مطالب تصادفی

در آموزش فرم دهی ریش

آموزش فرم دهی ریش

آموزش فرم دهی ریش | نحوه فرم دادن به ریش برای مردان، انواع و سبک ‌های مختلفی از ریش وجود دارد که در آموزش فرم

Read More »

برس آرایشگری

برس آرایشگری: راهنمای خرید حرفه¬ای برس‌ آرایشگری یکی از ابزارهای اساسی در دستگاه‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها هستند. آن­ها نقش بسیار مهمی در بهبود و زیبایی

Read More »